Terränghoppning.

Asslatjejerna / 18 Mars, 2012 - 19:26 /

Idag var det min tur att ta stallet vilket som vanligt innebär fodring inne, fodring ute, vattning, mockning, sopning, krattning mm. 

När allt det var klart, som tog lite längre tid än vanligt idag, så red jag Tilly. Först hade jag tanken att rida och galoppträna, men tiden räckte inte till. Det fick bli ett pass i Bertilhagen. Jobbade på volt i skritt och trav innan jag tog alla terränghinder. Shit var laddad hon var haha! Jag är så rädd att vi ska krascha när hon är så taggad men hon har tydligen mer kontroll över sina ben än vad jag tror försöker hon övertala mig. Eftersom hon låg på ganska mycket och hade sån jädra energi så körde vi några fattningar från skritt. Då får man ju lite extra fart gratis. Hon gjorde faktiskt dom helt okej :)
Brunos härliga stil!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: