Nu: Tv med familj...

Asslatjejerna / 03 Mars, 2012 - 19:41 /

Ska plocka ihop lite bilder som mamma fotade på mig och My förrut. Skriver lite mer ingående om det passet då också.

Efter jag ridit henne red jag Grynet en kort sväng. Sedan var det dags för VillGotts första ridtur på lite över ett halvår. Han var en klippa. Stadig och lydig. Sedan tog jag även ut Tilly på en barbacka skrittur på en halvtimma. På hemvägen tränade jag på att hoppa av och på i skritt. Synd att ingen filmade för det måste sett kul ut ;)

Till sist tog jag en promenad på en halvtimma med Lövvi och Dunört. Frust frust och glada hästar!
Postat av: Taxi mom

Låter som en bra dag :)

I morgon kommer vi ut

2012-03-03 @ 21:52:06
Postat av: Carolina, admin

Svar: Inte jag, ingen skjuts :(

2012-03-03 @ 22:38:12


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: