Ponnyjobb

Asslatjejerna / 31 Maj, 2012 - 20:38 /

Brr. Har tagit på mig torra kläder och fått mat i magen, skönt!

Red ju Tilly förrut och mitt i passet började det spöregna. Det hjälpte mig att få henne lite mer fokuserad även om hon inte tyckte det var en hejdare att bli så blöt. Hon vart stundtals väldigt stadig i formen i traven och i galoppen sökte hon sig också mer nedåt än vanligt. Där tycker hon dock det är jobbigt och kan bli något ryckig. 

Lövvi reds på med graman idag igen men Felicia fick inte samma hjälp av den inne på banan, så hon plockade efter om och men bort den och jobbade där ifrån. 

Sedan fick dom stå inne i stallet och torka innan vi släppte ut dom.

Postat av: Isabelle Johansson - Vardag, tävlingar och photoshop.

sv caroline; min dag har varit sådär.

allt bra med dig?

2012-05-31 @ 20:56:07
URL: http://ijjohansson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: