Syster yster...

Asslatjejerna / 09 Maj, 2012 - 22:00 /

Även fall jag och min syster Emilia bråkat och tjafsar en hel del så är det iaf rätt skönt att inte vare ensamt barn. Jag skulle ju inte velat vara utan henne även fast småsyskon kan va en pain in the as rätt ofta;)

Det är 4 år mellan oss så jag kommer ihåg lite av när hon var liten bebis även om det inte är så mycket.
Syrran har ju alltid vart med oss i stallet sen hon var liten och liksom lärt sig rida genom att kolla hur jag har gjort för den dan hon började på allvar så kunde hon liksom rida på en gång !
Hon hängde med ut i skogen och red framför Åsa i sadeln när hon bara var 4 år, eller så satt hon bakom mig i sadeln. Hon var aldrig rädd och lärde sig galoppera själv på en stor D ponny när hon var 5 år.
På ett sätt är det ju tur att hon nu också är intresserad eftersom mamma lägger så mycket tid i stallet så kunde det ju blivit svårare om hon inte tyckt det var kul.

Hur många syskon har ni?

Jag och Emilia på dagis


Postat av: Taximom

Sötnosar

2012-05-10 @ 08:07:29
Postat av: Amanda

jag har en stora syster som är tio år äldre än mig :) dock så är hon extremt allergisk mot pälsdjur, speciellt hästar, så vi träffas inte så mycket. Sen så är hon ju vuxen och har sitt eget liv så antar att det blir så ;) dock så kommer vi väldigt bra överens ändå även fast jag nog var lite jobbig när jag var liten, haha...

2012-05-10 @ 12:57:48
URL: http://amandahed.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag har två småsyskon, en syster på 14 och en bror på 7 (jag själv är 16). Systern är sjukt jobbig mesta tiden men min bror är oftast ganska snäll haha :D men han är ju bara liten, blir nog värre när han blir tonåring :/

2012-05-10 @ 16:17:10
URL: http://felicianilssons.blogg.se/
Postat av: Elin!=)

Asså gud! ni e ju skit lika, man ser ju verkligen att de e ni:) ni vet ju johanna e 2 och ett halft år äldre än mig

2012-05-10 @ 16:38:03


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: