Att vara speaker

Asslatjejerna / 26 November, 2012 - 10:00 /

Som tidigare nämt så var ju inte jag med på pay and jumpen igår utan jag hjälpte till som funktionär. Jag var speaker, vilket innebar att jag hälsade alla välkomna, berättade lite viktiga saker, presenterade ekipage och kallade in dom m.m. Jag har utvecklat sådan otrolig scenskräck under de senaste åren, ihop med mitt dåliga självförtoende, så tro fasen att jag var nervös innan jag sa de första orden i mikrofonen ;)
 
Jag valde att köra på som om ingenting och struntade i om jag sa fel då och då eller att jag stammade till någon gång. Jag lyckades lura mig själv att vara självsäker, det var iallafall för mig ett steg på vägen.
 
Här hoppar Jennifer sin unghäst för första gången och jag skymtas framför ;)
Postat av: amanda

Jag tyckte du gjorde ett bra jobb :D

2012-11-26 @ 10:19:55
URL: http://amandahed.blogg.se
Postat av: Susanna

Bra du gjorde det, man får göra så ibland, bara strunta i att vara nervös å bara ge allt även om det är svårt å inte alltid fungerar.

2012-11-26 @ 22:09:41


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: