Hur jag gör tidsinställda

Asslatjejerna / 28 November, 2012 - 09:00 /

Det har ju varit dåligt med tidinställda det senaste, men det har varit för att både jag och Felicia haft lite tid, dåligt internet och mina idéer har varit pangslut. Men jag tänkte ändå förklara hur jag tänker när jag lägger tidsinställda över dagen.
 
Helst vill jag lägga mitt första inlägg på 07:00 eller där omkring. Vi har mycket läsare som går in direkt på morgonen också, så då är det alltid kul för dom att få se något nytt. Sedan ligger resten av inläggen några timmar efter med olika mellanrum. Ibland två timmars mellanrum, ibland fyra och ibland ännu mer om vi helt enkelt inte hunnit fixa inlägg som täcker hela dagen. DET är svårt. Vi försöker också publicera inlägg i olika kategorier, och det är ännu svårare haha. Ibland funkar det inte alls.
 
Något som har ett annat bra system? Och hur tycker ni att vårt upplägg funkar? Och då tänker jag de dagar då uppdatering är on top!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: