Jag är en hästmänniska, hela jag

Asslatjejerna / 08 November, 2012 - 15:00 /

På fredag är det egentligen Maskeradkarnival med skolan, vilket innebär typ fest heela natten. Jag kommer inte gå som vanligt eftersom det är träningar uppbokade nästa dag. Det är ungefär så här det alltid blir. Jag väljer träning och tävling framför kvällar med kompisar eller fester och jag trivs faktiskt med det. Visst är det jättetrevligt att umgås och så, men man får ut så mycket mer av en träning, så varför välja bort den? 
 
Hur är ni? Åker ni hellre ut och festar än att sitta i stallet och putsa utrustning eller för en dag på tävlingsbanan? 
 
Postat av: Amanda

Jag är likadan. Även om jag varken festa eller tävlar, så väljer jag ofta bort sena kvällar med vänner för en dag i stallet. Och jag trivs med det :)

2012-11-11 @ 11:10:14
URL: http://amandalinnnea.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: