Lördagens kväll

Asslatjejerna / 24 November, 2012 - 20:47 /

Idag har jag varit borta hela dagen och i eftermiddags åkte jag upp till stallet. Jag började med att galoppera Villgott lite på fältet, så att han blev av med lite energi, sedan fortsatte vi med att skritta ut Hyenan och Dunört till vattnet och jag provade även en sträcka i trav. Dunört kändes förvånandsvärt fräsch och det känns verkligen som hon är på väg att bli bra! 
 
Sedan var det massa stallsysslor på g. Felicia ska ta med några hästar på pay and jumpen imorgon så jag hjälpte till att göra iordning dom. Det var tvättning, borstning, flätning, rakning och sedan skulle det även mockas och fyllas mat så att hästarna fick det gott över natten. Mysigt kvällsjobb!
 
Bjuder på den ni ;)
Postat av: Emelie

Hihi, jag har insett de att de är nästan omöjligt att se bra ut på kort när man rider :) hihi

2012-11-25 @ 07:50:29
URL: http://eemmee.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: