Vår gamla radio haha

Asslatjejerna / 25 November, 2012 - 15:00 /

Numera när vi mockar och sådant i stallet så trycker vi på radion. Jag har insett att jag nästan aldrig längre lyssnar på musik, så det är skönt att jobba till det ibland!
 
Jag har inga låtar i min mobil men får väl ta och införskaffa mig det. Eller ladda ner spotify eller så. Har ju varken premium eller eget konto men får väl fixa det haha. Det jag tänkte på är att det är så skönt att ha i stallet. Om man rider på något ställe där det inte är någon trafik så kan man ju ha en lur i iallafall. (När jag väl börjar använda mobilen på hästryggen haha) 
 
Hur gör ni med musikbiten i stallet? Lägger ner helt eller kommer på massa lösningar? 
 
Blogg.se roterade bilden, hm...
Postat av: Lisa

brukar alltid starta radion när jag kommer till stallet, om den inte redan är på, och sen brukar jag lyssna på spotify ibland när jag rider :)

2012-11-25 @ 16:53:13
URL: http://aaasil.blogg.se
Postat av: Susanna

Jag har gärna med mig en radio då jag jobbar i stall, tycker inte om tystnad och radio är perfekt, har helst P4 på, både prat och musik.

2012-11-26 @ 09:58:24


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: