Bloggen 2 år!

Asslatjejerna / 18 Oktober, 2012 - 15:00 /

Idag har vi drivit bloggen i exakt två år. För exakt två år sedan satt vi tre bloggerskor som skrev att vi endast skulle blogga om våra stalldagar. Mycket har ju förändrats. Så småningom när skrivsuget ökade började vi variera våra inlägg mer och skriver idag om allt möjligt som hör till hästfronten. Dessutom är det bara jag och Felicia som bloggar här. Designen har jag pysslat med till och från men det är först nu jag lärt mig att göra det mesta. Det har även lett till att jag sålt designer till folk som frågat. 
 
Vi har hunnit driva ett certifierat sommarlovsföretag kopplat till vår blogg. Där var det försäljning av foton som gällde och vi tjänade fyrsiffrig summa. Vi tjänar även pengar på bloggen å andra vägnar och har haft olika tävlingar med fyra olika företag. Vi har bland annat lottat ut jackor, pannband och smycken. Nu har vi dessutom ett litet sammarbete med lantbutiken.se.
 
Just nu uppdaterar vi ungefär 5-10 inlägg per dag om allt från utrustning till tävlingsfilmer. Är ni på än? ;)
Postat av: Ida

Va kul, grattis :) Hoppas det blir besökrekord då kanske!

2012-10-18 @ 16:29:39
Postat av: Ida

Har en till fråga, hur "framgångsrik" har bloggen varit? :) Vad är erat besökrekord? ;)

2012-10-18 @ 16:30:28
URL: http://idawoxliiin.blogg.se
Postat av: Ida

Sv; Ja, gör så, ska bli kul att läsa! :) Något du tycker jag ska skriva om? Har lite bloggtorka :/

2012-10-18 @ 16:49:06
URL: http://idawoxliiin.blogg.se
Postat av: emma h

Men vad roligt, GRATTIS tjejer :D

2012-10-18 @ 17:59:55
Postat av: Johänie

men den är ju 2 år!!!!!

Svar: HAHA
a s s l a t j e j e r n a

2012-10-18 @ 18:56:48
Postat av: Susanna

Kul! Grattis!!

2012-10-18 @ 22:03:54


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: