hästblogg - vanlig blogg

Asslatjejerna / 11 Oktober, 2012 - 07:00 /

Jag tycker det är stor skillnad på att driva en hästblogg än en vanlig blogg som kanske är inriktad till mode istället. Dels är det svårare att få upp läsarantalet med en hästblogg tycker jag personligen, för det finns ju måånga fler som är intresserade av mode eller något liknande, och det är framförallt lättare att locka dem eftersom man kan variera inläggen så. Dock tycker jag bättre om stämningen på en hästblogg. Jag menar, går man in på en stor modeblogg med 60 kommentarer är oftast mer än hälften emot henne/honom som person. Folk kopierar åsikter hit och dit och samma inlägg kan hamna på tre olika bloggar, och alla vet om det. Runt en hästblogg är det liksom lugnt. Oftast inte något liv om något onödigt om det inte är någon skvallerblogg som startar upp något.
 
Jag skulle nog inte trivas bättre som modeblogg. Skulle ni? 
 
Postat av: Caroline

Jag själv läser ingen modeblogg, är bara intresserad av hästbloggar.

2012-10-11 @ 07:43:36
URL: http://ridemyhorse.blogg.se
Postat av: annie

visst är det så, tagit bort min gamla silverlady.se och nu finner ni mig på bootsandboys.blogg.se :) <3

2012-10-11 @ 07:58:32
URL: http://bootsandboys.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: