Stövelkris

Asslatjejerna / 18 Oktober, 2012 - 10:30 /

I söndags hände en sjukt kul grej som egentligen inte var så rolig just då.
Jag behöver alltid hjälp med att dra upp dragkedjan på mina tretornstövlar, Felicia har blivit lite av en expert på det så hon är alltid den som grejar det och även i söndags. Dock så gick det åt helskotta ;) När en stövel var på var det bara att börja traggla med den andra. Trots bra tekniker lyckades vi få in lite tyg i stöveln och allt satt helt fast. Efter många om och men och diskuterande om vi skulle åka och hämta mina andra stövlar eller inte, så fick vi loss det. Detta genom att jag fick bita sönder lite tyg innanför stöveln. 
 
Fatta vilken panik en halvtimma innan första start liksom haha. Det slutade iallafall med båda stövlar på och tyvärr söndriga fingrar. Blä
 
Postat av: Lisa

haha, paniken som uppstår!
har varit med om en liknande sak fast de va en väska, det gick verkligen inte att öppna den och jag hade pengar, mat och hela skiten i den xD slutade med att jag fick ta till saxen vilket var mindre kul.. :(

2012-10-18 @ 12:03:04
URL: http://aaasil.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: