Handskar

Asslatjejerna / 04 September, 2012 - 14:00 /

 
Nu ska jag ge er min kostigaste hiss namnmässigt. Nämligen mellanbilliga handskar...
 

Det är handskar som håller bäst. Och går dom mot all förmodan sönder,  ja vem bryr sig? Dom var ju såpass billiga så man kan köpa ett par nya ;)
Alla vet ju att handskar för knappa 20 eller 50 lappen, framför allt sedda för mindre barn, går sönder hur lätt som helst. Är det inte "noppror" som lossnar så är det hål på fingertopparna. Köper man däremot snäppet dyrare handskar (Finns stora mängder snygga handskar i den prisklassen!) så håller dom oftast lite längre. Och man behöver inte vara superrädd om dom som man skulle vara om ett par handskar köpta för 800 kr. Ärligt talat har jag svårt för att köpa för dyr utrustning för jag kommer bli så besviken när saken väl går sönder, plus att jag är väldigt snål med att använda den...
 
Här är tillexempelt ett par helt okej vardagshandskar! (Under 200 kr)
 
 



 
 
Postat av: Lisa

Har ett par från hööks för knappt 100 :- som har hållit hur länge som helst! :)

2012-09-04 @ 19:47:20
URL: http://aaasil.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: