Hur hinner ni???

Asslatjejerna / 06 September, 2012 - 10:44 /

Skolan, läxor, rida, tävla, jobba, stalljobb, hinna med "vanliga kompisar" blogga.
 
Som ni ser ligger bloggen på sista plats här. Ibland kan jag reta mig lite på att en del "stora" bloggar hyllas som hjältar för att dom kämpar sååå hårt och hinner med såå mycket. Vi kämpar också hårt, LIKA hårt, jag lovar!!!
 
Men vi tjänar inga "stora" pengar på bloggen och därför kan man ju inte sätta bloggen i första rummet. Inte så konstigt att det "stora" bloggarna sätter bloggen högst på prioriteringslistan eftersom de mer eller mindre LEVER på bloggen och har sponsorer som skulle dra sig ur om antalet läsare sjönk för mycket.
 
Vi ser att vårt antal läsare sjunker de dagar då vi inte har tid att uppdatera så mycket, medan en "stor" blogg bara kan skriva massa nonsens inlägg från mobilen och ändå ha 100 000 läsare!!!  Blä tycker vi ;)
 
VAD TYCKER NI?
Postat av: Sandra

Jag håller med. Jag tycker att om man hinner ett inlägg per dag så får man vara nöjd med det egentligen, bloggen är inte viktigast!

2012-09-06 @ 12:29:45
URL: http://motosidressyr.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: