Kroppen reagerar

Asslatjejerna / 27 September, 2012 - 10:00 /

Känns som jag inte gör annat än springer runt med träningsvärk haha! Får numera ont av att bara klia mig lite på ryggen ;)
 
Snacka om en stor förändring att gå upp till stor häst. Inte bara psykiskt utan fysiskt, det tar på kroppen. Jag är ju dessutom så kort, så det är tur att Dunört är relativt liten så jag verkligen orkar hålla ihop henne haha.
 
Känslan utöver det? Riktigt go! som jag tidigare nämt red jag aldrig stor häst på ridskolan, tråkigt va? Det är ju skitbra med variation...
 
Varierar ni mellan ponny och häst?
 
Postat av: Lisa

Rider storhäst på skolan och ponny annars :)

2012-09-27 @ 15:19:37
URL: http://aaasil.blogg.se
Postat av: Susanna

Jag har varierat det mycket senaste 10 åren. På ridskolan från de minsta ponnyerna till de stora hästarna. På senare tid mest ponnyer igen, trivs bäst med det.

2012-09-27 @ 16:58:42


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: