Ur JH-kollektionen

Asslatjejerna / 28 September, 2012 - 16:00 /

Kommer ni ihåg hur galen jag var i discogrimmorna? Kan ju säga att jag fortfarande är det och har inte hunnit tröttna. Kan bero på att jag inte äger någon ännu, haha. 
 
Den nyaste grimman på Hööks i den formen jag gillar är från JH-kollektionen! SNYGG. Dock med vitt ludd vilket betyder = Inte snygg så länge ;)
 
Postat av: Ebba

Jag har faktiskt en likadan grimma till min häst och mitt tips är att spraya de vita luddet med pälsglans innan första användningen, det gör att den inte blir lika smutsig på en gång eftersom pälsglanset är smutsavvusande, sen är det ju klart att man måste tvätta den ibland också, men inte lika ofta :)

2012-10-01 @ 09:20:05
URL: http://www.ebbagraversen.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: