Varför bloggen känts lite tråkig nu

Asslatjejerna / 17 September, 2012 - 10:00 /

Felicia har lite problem med sitt internet, vilket gör att jag bloggar ensam ganska ofta. Och jag har verkligen inga supergrejer att berätta. Jag har inte haft värsta träningsupplägget och inte heller åkt ut på något kul, som jag kan berätta om. Vardagarna har bara rullat på, men nu börjar allt sakta bli som vanligt igen. Äntligen är det dags att komma igång med träningar, tävlingar, och motivationen är på topp i ridningen.
 
Jag har en ny ponny att rida som jag verkligen kan jobba ihop mig med, och det känns verkligen som jag kommer gå framåt i ridningen nu. Det är iallafall mitt mål. Så med tiden kommer det nog bli lite roligare saker som kommer upp här.
Har ju inte ens något åsiktsinlägg i bakhuvuder. Bläää :(
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: