Dags att fota ridpassen

Asslatjejerna / 18 April, 2013 - 07:00 /

Nu när paddocken är helt ridbar ska jag dra med mamma som fotograf i helgen. Hon har egentligen bara provat min kamera några fåtals gånger under ridpass och dom blir då ingen höjdare. Förstår verkligen inte varför de blir så suddiga, tycker automatiska inställningar ska klara något så simpelt som att fota i rörelse. Okej att bilderna inte blir 100% skarpa, men dessa blir verkligen suddiga och tråkiga, man får då liksom ingen motivation till att ta med kameran. 
 
Men vi får se helt enkelt i helgen hur dom blir. I ridhuset är den värdelös. Vore ju hur smidigt som helst att bara be en random kameraman att klicka lite, och inte lära dom massa inställningar ;)
 
Postat av: amanda

Ni får gå en lektion med mig, haha ;) Jag kan försöka skriva ett inlägg med lite lättare "halv-inställningar" om du vill?

2013-04-18 @ 08:34:45
URL: http://amandahed.blogg.se
Postat av: Merve

Fin bild :)

2013-04-19 @ 12:47:41
URL: http://Kapronsky.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: