En till kul nyhet

Asslatjejerna / 08 April, 2013 - 12:00 /

Häromdagen kom två nya pållar till stall Assla. Två minishettisar hihi. Den ena ett sto och den ena en hingst. Underbart söta och trevliga i lynnet båda två!
 
Donald och Nils ena shettis.
Postat av: Ida Woxlin

Sötisar!

2013-04-08 @ 12:50:57
URL: http://idawoxlin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nettan lånade jag förra året till min systerdotter som då var 3 år. Supersöt och supersnäll. :) Dock är hon ingen minishettis utan en vanlig shettis. :P Är min hovslagare som äger henne. :)

Svar: Nettan? Vet inte namnet på de ponnyer Nils har haha. Vet iallafall att han har två stycket, om han står som ägare eller inte har jag ingen aning om ;)
a s s l a t j e j e r n a

2013-04-08 @ 22:28:49
Postat av: Johanna

Okej... :P den mörka shettisen på bilden heter iallafall Nettan och är utlånad av min hovslagare Magdalena. :) Hade som sagt henne här förra året tillsammans med hennes kompis Frusto som är en minishettis. Jag som inte gillar shettisar igentligen blev kär. :P Hihi!

Svar: Hihi naw, dom är ju så goa kan man ju inte låta bli o tycka! :)
a s s l a t j e j e r n a

2013-04-09 @ 08:59:23


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: