Guldcentrum.se

Asslatjejerna / 26 April, 2013 - 16:18 /

Det finns ju väldigt många sidor dit man kan sälja sina smycken etc i guld för att få tillbaka en summa pengar. Har sett massor av sådant på reklamer och internet. Nu är Guldcentrum.se en av dom.
 
Om jag sålde ett riktigt dyrt guldhalsband eller dylikt dit och fick en stor summa tillbaka, det vill säga kanske 10 000 kr rätt i handen, vet jag inte vad jag skulle göra med dom exakt. Skulle jag använda dom till saker i dagsläget? Eller spara dom för framtiden? Säkerligen skulle jag agera i nuet och använda dom till tävlingsstarter och andra nöjen. Jag skulle åkt till Stockholms nya arena och kollat på One Directions konsert i maj. Jag skulle även köpa in all den där utrustningen jag ville ha, samt möjligtvis piercat och tatuerat mig. Sedan är nog pengarna slut..?
 

Det klart att det skulle vara slösaktigt egentligen att göra av med alla så på en gång, men sådan är jag och det är troligtvis vad jag skulle gjort...
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: