Inköpslista

Asslatjejerna / 23 April, 2013 - 11:30 /

Eftersom det snart är jul tillät jag mig själv att skriva en önskelista ;) Nä men det är iallafall prylar jag ska spara till inom kort, ni får se de på hästfronten:
 
 
 
Ny kavaj behöver jag verkligen ha. Min gamla försvann spårlöst, men den satt ändå inget vidare bra. Därför vill jag ha Höökskavajen då jag tycker om passformen, och då till ett rimligt pris. Felicia och Emilia har ju den och den är lika snygg i verkligheten, om inte snyggare! Det ända negativa är nog att så många har den vilket inte gör den speciellt unik.
 
 
 
Lami-cells hjälm med swarovskistenar blev nyligen min favorit. Har haft väldigt svårt för hjälmar och har aldrig känt att jag behöver en ny för utseendets skull. Men nu är min där hemma både för liten och utsliten så detta får bli nästa! Hoppas verkligen kvalitén håller och inga stenar lossnar!
 
 
 
Sedan är det ju också dags att byta ut alla tjocka vinterjackor mot en tunnare vårjacka. Materialet jag gillar bäst är softshell i och med att det är så mellantunt och sitter bra mot kroppen. Har dock inte bestämt någon jacka jag gillar extra mycket då det finns så många olika snygga på den fronten. Får kolla noga när det är dags.
 
 
 
Sist men inte minns måste jag uppgradera ridbyxorna i min gaderob. Har nästan bara knäförstärkta kvar - vilket jag verkligen hatar att rida i. Alla mina helskodda eller favoriter är numera utslitna till tusen och de jag har kvar ut över dom sitter riktigt illa. Så ridbyxor som införskaffas framöver ska vara helskodda!
Postat av: F E L I C I A

vad menas med helskodda? :)

2013-04-23 @ 12:41:10
URL: http://thegoldenyear.blogg.se/
Postat av: Ida Woxlin

Jag har HÖÖKS kavajen fast i marinblå, jag älskar den! Också jag har Lami-cell hjälmen, supersnygg den med! Jag har haft min i ca. 4 månade och ingen sten har lossnat för mig :)

Har ni köpt eran .se domän av blogg.se? Annars, hur har ni gjort? Tjänar ni pengar på er blogg? Hör för mig att ni nämt nåt om det föut, kan ha fel, men berätta gärna allt i ett inlägg :)

2013-04-23 @ 13:48:35
URL: http://idawoxlin.blogg.se/
Postat av: Joanna B

Sv: Åh vad skönt för er, här har det regnat hela dan :(

2013-04-23 @ 15:11:55
URL: http://capirossin.blogg.se/
Postat av: mathilda

Hööks-kavajen är riktigt snygg, funderar faktiskt också på att köpa en sån! :D

2013-04-23 @ 16:20:43
URL: http://ponnyfejs.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: