Nästa tävling...

Asslatjejerna / 06 April, 2013 - 16:00 /

...Blir en regional i Tidaholm. Där har vi varit flera gånger tidigare och jag har vart där med bland annat Tilly. Vad jag vill minnas det som är det ett väldigt stort och luftigt ridhus med fin hinderpark. Själva tävlingsplatsen funktionärsmässigt och på den fronten i sig minns jag inte så mycket av. Ni kanske har några erfarenheter? 
 
Som tidigare ska jag hoppa en LC och en LB klass. Ser fram emot detta då Villgott alltid är lika spännande och oförutsägbar att ha med sig. Man hittar alltid något nytt att förvåna sig över ;)
 
Hitills har vi haft med oss minst en nolla från varje tävling. Förutom en push på vägen och självförtroende så ger det ju en bild på att man kan och vet vad man strävar efter i den rundan som gått mindre bra!
Postat av: Matilda

Fin bild :)
Sv; Tack du :)

2013-04-06 @ 17:01:13
URL: http://matildabolinder.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: