Vad händer med updaten?

Asslatjejerna / 03 April, 2013 - 12:00 /

Herregud vad alla bloggar minskar på uppdateringen nu för tiden! Minns själva att även vi nyligen var i stor svacka, men nu syftar jag mer på de större bloggarna. exempelvis de som bloggar för Horsespot. Dom har ju ändå en viss mängd dom bör uppnå för att uppfylla kraven för att få vara där och dessutom har dom ju på sitt vis ett litet rykte att tänka på. Ingen vill ju bli igenkänd som bloggen med dålig uppdateringen. Dessutom minskar ju läsarantalet något brutalt om det inte finns inlägg att läsa. Även om jag inte bryr mig mer än att jag tycker det är lite tråkigt, så har jag sett mängder av kommentarer som undrat vart all uppdatering tagit vägen. Inga konkreta svar har givits utan den bara tynar iväg allt längre och längre bort...
 
Jag fullkomligt hatar att inte ha inlägg att skriva, det är nästan värre än att inte ha tiden till det. Då sitter man och försöker trycka ut några idéer och resultatet blir inte ens läsvärt. Nu känns det ändå som vi är lite på g. Statistiken stiger tryggt i samband med att våran mängd inlägg blir stabilare. Hoppas verkligen ni hittar läsvärt här i bloggen!
 
 
Nu när vi har större möjligheter på ridfronten hoppas vi kunna bjuda på mer bilder och filmer på ridningen och allt kring detta!
Postat av: Jossan- Ljusdalsryttare

Whops, där kände jag mej lite träffad, det får jag se till att ta tag i ;)

2013-04-05 @ 01:02:22
URL: http://ljusdalsryttarna.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: