Våra hästar

Asslatjejerna / 10 April, 2013 - 14:00 /

Fick önskemål om att göra en närmre presentation på samtliga av våra hästar. Från och med imorgon kommer det komma upp då och då och de hamnar i vår nya kategori "Våra hästar". Där kommer bilder samt kortfattat om hästen stå så att alla kan gå in och läsa. 
 
Låter det bra? :)
 
Postat av: Malin

-Haha! :D
Hur är det med dig då? :)

2013-04-10 @ 14:38:21
URL: http://malintorstensson.blogg.se
Postat av: Ellinor

SV: Jätte gärna bloglovin byte! :D Följ mig så följer ja dig så fort ja ser det! :)

2013-04-10 @ 15:11:39
URL: http://ellinorsollander.blogg.se/
Postat av: Ida Woxlin

Låter bra! :) Men bara en fråga, är det några som har ett stall som heter Assla och ni rider hästarna där? :) eller är ni med och äger hästarna också? :)

Svar: Åsa heter hon som driver företaget Stall Assla och äger hästarna, jag (Felicia) har ridit och tävlat Åsas ponnyer i 7 år nu. Jag har Lövvi på foder och min syster har Winston på foder, ibland rider och tävlar jag en del av de andra hästarna när jag hinner:)Carro är beridare åt Åsa och rider flera av hästarna. Vi har ju nyligen flyttat till en gård med ridhus och Stall Assla ska nu starta upp med tävlingsridskola:) Hoppas du fick svar kram!!
a s s l a t j e j e r n a

2013-04-10 @ 16:13:53
URL: http://idawoxlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blogloovin byte? :) Fin och mysig blogg :)

Svar: Japp lägger till dig direkt hahaha ;)
a s s l a t j e j e r n a

2013-04-11 @ 08:00:24


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: