1 runda till

Asslatjejerna / 21 Augusti, 2013 - 11:00 /

Nu har jag två nollor i LA, alltså en kvar och sedan är jag och Villgott färdigkvalade för MSV. Beroende på vilken plats tävlingen därefter går på och hur han känns för stunden så kommer vi troligtvis hoppa någon mer LA innan vi verkligen går in där på 1-metersbanan. Vi vill ju inte stressa fram, men samtidigt känner jag vad väntar vi på? LB är ju en av de klasserna han hoppat hela sin tävlingskarriär så han behöver en utmaning. 80 cm är ju dessutom knappt några ordentliga språng.
 
Nästa tävling blir ett DM i Tidaholm. Detta går innomhus och jag ska hoppa LB+5 - LA. Ska bli spännande att känna hur han är innomhus, om han är annorlunda mot det bättre eller sämre. Tror bestämt på det förstnämnda och anar starkt att det inte kommer kännas fullt så maxat som det faktiskt kan göra utomhus. Tror han kommer leka sig genom banan ännu mer där inne än vad han gjort ute, om det nu går. Om vi däremot sätter nollan eller inte väntas ju att se...
 
Vår andra nolla i Falköping
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: