Kan man bli mer spontan

Asslatjejerna / 08 Augusti, 2013 - 09:50 /

Ikväll är det pay and ride på stallet som det inte vart planerat att jag skulle vara med på, men nu efter lite om och men får det bli så iallafall. Denna gången ska jag prova att rida LA-programmet. Även om han inte är dressyrriden på ett tag och lite svag i galoppen kan det vara bra att göra den starten nu och sedan veta vad man ska träna på för att få bättre resultat nästa gång.
 
Detta betyder alltså att jag har ungefär 9 timmar på mig att plugga in ett för mig helt nytt program, men det ska nog gå, bara jag håller koll på vart alla igångsättningar och avbrott skall ske... Dags att börja plugga in!
 
Postat av: Lisa

vad roligt! lycka till :)

2013-08-08 @ 10:10:51
URL: http://aaasil.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: