Veckan med dålig uppdatering

Asslatjejerna / 08 Augusti, 2013 - 12:00 /

I ungefär en vecka tillbaka har vi legat lite lågt med uppdateringen. Jag och Felicia har hittat på massa saker ihop och då har man liksom lagt datorn åt sidan, närmre bestämt inte haft varken tanke, tid eller lust att gå och sätta sig här.
 
Under de dagarna hann jag iallafall inhandla ny jacka, väska och skor inför skolan samt lite till kläder. Även två nya hål i öronen togs och en ny frisyr och färg lades i håret. Är väl inte allt för glad att frisören klippte bort mitt långa hår, men med tanke på hur länge sedan det var sist får jag väl inse att det var behövligt 
 
Ridning har det inte blivit någon alls. Det var min enda långa paus från stallet denna sommaren och den höll ändå bara på i några dagar. Det mår man inte bra i längden av haha!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: