Åsa, en äkta inspirationskälla

Asslatjejerna / 02 December, 2013 - 11:00 / Vardag

Om någon frågar mig om jag har en förebild så svarar jag att jag vet inte. Jag har ingen förebild. Jag har dock många människor omkring mig som inspirerar och motiverar mig inom allt som har med hästarna att göra. En av dom är Åsa. Inte bara för att jag rider här och för att hon på måndagar är min tränare, utan för att allt hon gör och säger etsar sig fast i min hjärna och påminner mig om och om igen om att göra det rätt - och att göra det bra. Åsa är den människa som kan få en, genom minsta lilla beröm, närmre gråtfärdig av lycka och en kropp som ryser av värme och stolthet. 
 
Jag är så himla glad och så himla tacksam för att du öppnat upp så många möjligheter för mig Åsa.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: