Busturer

Asslatjejerna / 07 December, 2013 - 22:43 / Vardag

Planerna för helgen var att rida ut och så får det bli, med början idag. Men nyfallen snö kunde det inte bli bättre. Så länge man höll sig i skogarna var underlaget oslagbart. Ingen halka någon stans och lite extra träning för hästarna på köpet!
 
Dunört fick börja och jag och Wilma hittade en ny väg som vi var inne och red en sväng på. Det var hur mysigt som helst att skritta, trava och galoppera omkring i pudersnön. Dunört var överlycklig och var med på alla noter. Något stark i och med att hon tyckte det var så roligt,men hon höll sig ändå i skinnet. Någon snäll som kan köpa denna underbara häst till mig så kan hon sova under min säng? glad photo a0e0e13d-69aa-4b2d-bc65-256058f00d5e_zps84ccc2a8.jpg
 
Emblas tur var det sedan och vi var inte ute så länge på grund utav att mökret kom snabbt och vi hade inga reflexer. Vi hann ändå med att trava en längre sträcka och slänga in lite galoppdelar för skoj skull. Jag som trodde att detta skulle vara den busigaste att sitta på av dom alla hade fel. För även om hon var pigg var hon lika trygg hon och den turen var minst lika rolig. Nu vill man bara ut igen!
 
Embla säger att hon vill ha en tid hos frisören...
Postat av: Emma h

Så söt hon är!!

2013-12-07 @ 23:02:44
Postat av: Jasmine Lundvall

Vad snuuttii!

2013-12-08 @ 10:16:30
URL: http://jxsmine.blogg.se/
Postat av: Jasmine Lundvall

Vad snuuttii!

2013-12-08 @ 10:16:32
URL: http://jxsmine.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: