Kära onsdag...

Asslatjejerna / 11 December, 2013 - 07:00 / Vardag

Åh onsdag är så mer än välkommen! Jag har sagt det förrut och jag säger det igen: Måndag och tisdag är så långa och tuffa att resten av veckan känns som rena barnleken. Dessutom så går hela fredagen till att kika på luciafirande och FILM. Film! Fattar ni vad skönt. Inte svårt att få lilla mig entusiastisk nu för tiden 
 
Idag är det ju två veckor sedan förra dressyrträningen och då ska det bli lite extra roligt att köra på idag. Jag kommer ha Dunört och jag ser fram emot en riktig genomkörare!
 
 
Postat av: amanda

Min klass blev fett sura över den där filmen, haha... Vi slutar två istället för halv tolv vilket inte var så populärt dagen efter lusse ;)

2013-12-11 @ 12:34:12
URL: http://amandahed.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: