Nu är det färdigslöat

Asslatjejerna / 25 December, 2013 - 11:39 / Vardag

Efter två dagars julledigt för min del är det dags att åka upp och avklara hästarnas dagliga motion igen. Jag kommer åka upp lite senare i eftermiddag, för vi ska nämligen äta julmat tillsammans med en liten del av släkten nu till middag. Det är såå mysigt och jag kommer nog aldrig tröttna. Även om julmaten för mig nästan bara består av gamla hederliga köttbullar 
 
Jag tänkte mjukstarta med uteritter på ridfronten men jag vet ju hur tråkigt det är att rida ut när det är mörkt och dåligt väder ute. Det är alltså inte helt säkert att dom båda får komma ut. Men en av dom är säkert iallafall!
 
 
GOD JUL igen säger jag! Det kan man aldrig få för mycket av va...? 
 
 
Postat av: Carruuu

åh har ni satt in smileyn på mitt sätt?? :D

2013-12-25 @ 12:35:07
URL: http://carruuu.nu/
Postat av: Amanda

Tycker du inte om julmat? :)

2013-12-26 @ 22:31:48
URL: http://amandadudas.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: