Nu lovar jag dig 2014...

Asslatjejerna / 31 December, 2013 - 16:00 / Vardag

Jag har tidigare aldrig varit så seriös kring det här med nyårslöften. Jag har mest givit några i förbifarten får sakens skull. I år har jag däremot upptäckt flera aspekter i mitt liv som jag inte är nöjd med och som jag vill förändra på tills nästa år. Nedan har jag kluddrat ner ett två stycken som jag anser spelar störst roll.
 
♦ Jag ska bli betydligt mer respektfull mot mina medmänniskor vilket med andra ord menas med att sluta snacka så mycket skit. Jag erkänner det och jag skäms otroligt mycket över hur jävla mycket onödigt skit (rent ut sagt) som kommer ur min mun. Jag vill vara en rolig och ärlig människa att vara med. Whatever you think - think the opposite
 
♦ Nå en hälsosammare livsstil. Hur klyschigt det än lät. Och nej jag menar inte att gå på barnmatsdiet och springa 7 dagar i veckan. Nästan tvärtom. Jag vill leva på normala tillgångar vilket jag inte gör i dagsläget. Jag är ett jäkla godismonster och äter i stort sett hela tiden känns det som  Den vanan vill jag bli av med. Ridning fem dagar i veckan med mycket stalljobb är motion så det räcker och blir över för en "tonåring". Det borde synas på min kropp åt det mindre hållet istället för tvärtom. Jag är varken överviktig eller nämnvärt fet, men jag är inte nöjd med min figur, vilket jag framöver vill bli!
 
Förutom dessa finns det ju såklart småsaker som att bli noggrannare, gladare, mognare etc. Men det är liksom inget löfte utan det är bara något jag vill ändra lite på. Hoppas nu att Carolina Willig håller sig i skinnet!
 
Postat av: Elisabet

Bra mål :D

2013-12-31 @ 17:06:47
URL: http://elisabetolinder.se/
Postat av: malin

kul att läsa och såå fin!! :D

2013-12-31 @ 18:05:58
URL: http://malintorstensson.blogg.se
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Jag gillar inte heller hur mycket skitsnack jag pratar om folk.. Can't help it!! :c

2014-01-01 @ 04:22:12
URL: http://neapocalypse.blogg.se/
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Att sluta äta så mycket godis är något som finns på min "nyårslista" oxå.. :/

2014-01-01 @ 23:13:42
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: