Uppe med tuppen

Asslatjejerna / 30 December, 2013 - 09:28 / Vardag

Idag ringde alarmet tidigt vill jag lova. Jag la mig lite extra tidigt igår just för att orka upp. Jag är annars väääldigt morgontrött. Planerna nu är att åka upp till stallet alldeles strax. Sammåker med Linnea och Wimla, ibland har man tur!
 
Fortsätter vädret att vara fint ska jag rida ut och konditionsträna hade jag tänkt. Morgonen är ju lätt mysigast att rida på. Nyvaken och alert när man väl är uppe på hästryggen 
 
Postat av: Carruuu

vilken mysig bild! :-)

2013-12-30 @ 13:13:33
URL: http://carruuu.nu/
Postat av: Aliciaa

Hej! gillar verkligen eran blogg :D l'ser den varje dag, hehe!
Skulle inte i kunna göra ett inlägg om hur ni konditionstränar era hästar? jag behöver nämligen verkligen konditionsträna min häst, men vet inte riktigt hur.. :o skulle vara väldigt kul! :)

Svar: Absolut! Kommer imorgon :)
- Asslatjejerna

2013-12-30 @ 14:36:33


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: