Första lokala närmar sig

Asslatjejerna / 08 Februari, 2013 - 15:00 /

Hur tänker jag? Hur ska vi prestera? 
 
Jag ska ju ta med Villgott till Falbygden den 24 Februari, och egentligen tycker inte jag att det är så stor skillnad på den lokala delen och träningshoppningar. Iallafall inte på en sådan låg höjd. Skillnaden kommer kanske på reigonal nivå och på högre höjder när exempelvis kombinationer stoppas fram.
 
Därför kommer jag bara rida på som vanligt. Visa han banan lite innan, men inte då fokusera på hindren utan mest alla vägar. Sedan rider jag bara till start och kör. Hur han är i ett annat ridhus har jag ingen aning om försän jag kommit över första hindret egentligen. Så det kan bli lite roligt. Vi hoppar ju bara en LD+5 så det är ju bara skutta över ändå. 
 
Villgott för ett halvår sedan. Någon snäll själ som vill fota oss på tävlingar framöver är välkommen ;)
Postat av: Ponnydressyr - Nathalie

Sv: Visst gör det de! :)

2013-02-08 @ 16:39:23
URL: http://ponnydressyr.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: