Hööks nya kollektion

Asslatjejerna / 05 Februari, 2013 - 11:00 /

Denna gången har jag inte kollat i katalogen alls, eftersom den troligtvis kommer till min pappa, och det är ingen big deal om jag missar den. På hemsidan kan man ju dock kika lite hur upplägget är och jag tycker som vanligt att dom har himla trevliga bilder. Väldigt somriga och mysiga.
 
Vad tycker ni som kollat om själva innehållet? 
 
Postat av: REBECCA

Hej! Följ jättgärna min hemsida via facebook också, vi har gjort ett bloglovinbyte tidigare så tänkte att du kanske var intesserad? Nyheter kommer upp hela tiden. Skulle vara underbart snällt om du spred vidare den på tex fb också, med tanke på att jag själv inte har något fbkonto som jag kan dela vidare med mina vänner. Skulle uppskattas :) Kram Rebecca på missrebecca.se

Postat av: suuuupersmart

vrf tog du ingen bild på nellib?
hon är ju så söt <33<3<333<333<33<

2013-02-05 @ 11:30:35
Postat av: Jessica

Sv: Haha, ja det var väl en typiskt sådan "okunnig"/"ung tjej" kommentar. Men jag försöker bara att inte göra eipaget till ett samtalsämne eller så :)

Hoppas tjejen hittar knapparna för nu under PA är ponnnyn väldigt oproportionerlig men hon har en fantastisk galopp och hopp som sagt och det vore kul om hon fick visa upp sina kvalitéer :)

Jag uppskattar förresten att du fyllde i blogg för det är ju roligare att kunna "tjöta vidare" om man vill det :)

2013-02-05 @ 12:48:55
URL: http://vinna.blogg.se
Postat av: Jessica

Sv: Absolut, håller med dig helt och fullt där :)

2013-02-05 @ 15:50:48
URL: http://vinna.blogg.se
Postat av: Matilda Almquist

Jätte fin blogg! :)

2013-02-05 @ 20:36:46
URL: http://matiildaalmquist.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: