Mycket nu!

Asslatjejerna / 27 Februari, 2013 - 11:39 /

Nu är det rätt mycket, stallet, skolan, träningar, tävlingar och så ska man hinna vara sig själv lite där emellan ;)
 
I måndags bytte vi bort stallet eftersom Emilia vart sjuk nu igen, men igår gav vi oss iväg och jag började med att skritta ut Lövvi en kvart innan jag gick in på banan.
 
Jag har ju svårt att samla henne mellan hindren vilket gör att jag gärna tar i henne för sent och det gillar hon inte utan protesterar och då kommer vi inte rätt på hindret. Åsa hjälpte mig att hitta ett bra system och jag ska nu träna på galoppfattningar så att hon stärker bakdelen och börjar gå i "uppförsbacke", även klättring är ju bra.
Ska träna för Eamon Hickey på lördag igen och hoppas på mer tips o råd ;)
 
Sen red jag även Winston på banan åt Emilia, mamma red Embla. 
 
Idag ska jag bara plugga, har stort hemprov om genetik som ska vara inne på fredag så...
 
Har anmält mig till nästa tävling som blir i Mariestad den 9 Mars, nu taggar vi bra rundor även här!
 
Postat av: MISS REBECCA - Ditt modemagasin på nätet

Hej :)
Du har väll inte missat mina inlägg där jag tipsar om hur du kan tjäna pengar som bloggare på ett enkelt sätt och hur du kan få fler läsare och klättre upp i topplisterna?
Själv använder jag mig av sidan där man tjänar pengar och jag har fått prövat den nya bloggportalen som växer fort nu. Bloggportalen erbjuder även
en tjänst direkt på bloggen där du kan tjäna pengar så det är väldigt enkelt och roligt att blogga då man har en extra inkomst. Går fort och enkelt att
bli medlem. (du kan importera din gamla blogg så du behöver inte börja om helt) Men tänkte bara säga, passa på nu när den är ny så din blogg kan ta sig upp på topp innan den blir allt mer populär.

Direkt inlägg till tjäna pengar på bloggen: http://www.missrebecca.se/2013/02/21/ny-bloggportal-15696139

Direkt inlägg till ny bloggportal: http://www.missrebecca.se/2013/02/21/ny-bloggportal-15696139

Kram /Rebecca på missrebecca.se

2013-02-27 @ 11:45:08
URL: http://missrebecca.se
Postat av: Sofia

jag fixar lite saker i skolan som ska in :)

2013-02-27 @ 12:16:16
URL: http://byfia.com


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: