Rangordna

Asslatjejerna / 08 Februari, 2013 - 13:00 /

Det finns ju hur många sidor och blogga på som helst, och jag tänkte rangordna med den bästa först.
 
Blogg.se
Wordpress
Devote
Nattstad
Myshowroom
Bloggplatsen
 
Detta är mest för utseendets skull, vilket intryck designen gör när jag klickar mig in på en blogg. Blogg.se ligger på första plats eftersom den har enklast kodning och därför kan man göra så otroligt mycket med designen, näst intill vad som helst. Alltså kan det bli skitsnyggt om man är duktig! Sist ligger bloggplatsen som jag tycker är fruktansvärt b. Nybörjare i bloggvärlden eller kanske 8-åringar bloggar där. Dessutom suger kommentarssystemet.
 
Vad tycker ni? 
 
Postat av: Caroline

svar: typ så ja ;) haha

2013-02-08 @ 13:32:13
URL: http://carolinebrandberg.blogg.se
Postat av: Elsa

Hejhej! Nu har jag startat upp min nya blogg, hoppas du går in och kollar och lämna gärna en kommentar!

Ha en bra dag! :)

2013-02-08 @ 14:16:11
URL: http://eventingbyelsa.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: