Ang animerad header

Asslatjejerna / 07 Januari, 2013 - 19:37 /

Vår förra header var animerad och ena av sidorna såg ut så här:
 
 
Vi tyckte om tanken att den bytte bilder så därför ville vi ha animerad header nu också. Dom är ju dessutom inte lika uttjatade som vanliga bildcollage faktiskt är. (om det inte är någon wow). Även denna gjorde jag i photoshop och resultatet av en bild blev så här:
 
 
Som ni ser är kvalitén usel och desto värre är den på den sistupplagda. Vad jag fått reda på så är det inget man kan påverka så mycket förutom att ta knivskarpa bilder då (som i den första headern). Detta är för att photoshops animering egentligen är till för vanliga internet bilder iställlet för fotografi. 
 
Eftersom kvalitén blev så kass så kändes det verkligen illa att ha den som headern. Därför höll jag nog på närmre fyra timmar igår för att fixa in ett bildspel istället. Det är ju fortfarande lite brusigt och halvskarpt men det har ju med bilderna att göra i sig. Det blev iallafall bättre som tur var :)
Postat av: signebieber

Hej!! jag lovade dig att jag skulle följa dig tillbaka på bloglovin' men i jul fick jag ju en ny dator och jag har glömt bort mitt lösenord till bloglovin så kan inte följa tillbaka!! du får naturligt vis sluta följa mig där om du vill :) kram

2013-01-07 @ 20:54:57
URL: http://signebiieber.blogg.se
Postat av: Ellen

Vad snyggt det blev :)

2013-01-08 @ 12:04:47
URL: http://barrybus.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: