Det blev ridning åtmindstonde

Asslatjejerna / 30 Januari, 2013 - 11:13 /

Gårdagens pass blev lite allt i allo. Jag hade tänkt ett dressyrpass på fältet, men underlaget var värdelös vilket resulterade i endast skrittjobb där. Sedan övergick jag till banan men det var något som inte kändes bra så jag red ut en sväng det sista. Han kändes liksom stel, iallafall annorlunda och gick inte att jobba som jag brukar. Jag vet inte om det är träningsvärk eller att han fått nya dojjor. På en liten grusväg lyckades vi ta lite galopp och den kändes bra som tur va. 
 
På kvällskvisten red vi ut på Lövvi och Embla. Mycket skrittjobb i mörket, vi vågade inte trava då det låg isfläckar gömda här och där.
 
Lite halvlkassa bilder mamma knäppte.
Postat av: REBECCA

Hej :) Vi har gjort ett bloglovinbyte tidigare och tänkte bara säga att jag fixat en facebook sida nu där jag kommer marknadsföra min hemsida, den hittar du här: http://www.facebook.com/pages/Miss-Rebecca/394564710638704

Så du får hemskt gärna gilla mig där och sprida sidan till alla vänner och de du känner. Skulle betyda jätte mycket! kram

2013-01-30 @ 12:30:55
URL: http://missrebecca.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: