En sväng på vägarna

Asslatjejerna / 25 Januari, 2013 - 23:00 /

Villgott blev ju klippt för första gången idag, så jag valde att bara klippa halsen och inte längre än där manen slutade typ, för att slippa gå under magen på honom. Han var lite skeptiskt och spänd men han stod faktiskt stilla nästan hela tiden. Han tyckte det var lite läskigt när jag kom närmre öronen så jag får klippa lite till där någon annan dag. Då ska jag passa på att jämna till lite varstans för man hittar ju alltid missar och ojämnheter i efterhand ;)
 
 
Efter klippningen fick han jogga lite på vägarna. Vi hade ett ganska raskt tempo och jag flyttade han för skänkeln någon gång bara för att checka av. Det går lite sisådär i trav just nu men får lägga fokus på det något dressyrpass. Förövrigt var han trevlig i formen och han känns riktigt stark nu!
Postat av: Caroline

Så söt han är =)

2013-01-26 @ 12:54:55
URL: http://ridemyhorse.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: