Fram med popcornen

Asslatjejerna / 25 Januari, 2013 - 07:00 /

Något som är väldigt intressant och ögna igenom är de lite större bloggarnas kommentarfält, förutsatt att även inlägget i sig är intressant. Det är inte klokt hur många personer det finns som "vet bäst" eller inte kan framföra sin åsikt på annat sätt än sandlådenivå.
 
Men det är inte bara de som skrivit kommentarerna som har uttryckt sig illa eller elakt. Jag har själv vid specifika tillfällen gett mig på att framföra min åsikt (till både stora och små bloggar) men fått en reaktion som inte var väntad tillbaka. De kan vara tykna och protesterande svar, i självförsvar för dom kan inte ta kritiken konstruktivt om vad det nu är man ville diskutera.
 
Varför kan man inte diskutera ämnen som för dig är känsliga? Varför får man inte säga vad man tycker om man nu framför det på ett bra sätt? Varför kan inte du bara strunta i kommentaren om du nu hatar den så fruktansvärt? 
 
För en tid tillbaka var jag också en sådan som kunde med att lämna, inte elaka, men tråkiga och onödiga kommentarer hos vissa bloggar, men jag hoppas och vet med mig själv att jag växt ifrån det. Ingen mår bra av att ständigt få in nedvärderande kommentarer, och om jag hade haft chansen att säga till mig själv idag för mitt tråkiga beteende skulle jag ge mig en rejäl käftsmäll.
 
       Be friends


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: