Och där går jag till säng

Asslatjejerna / 26 Januari, 2013 - 22:33 /

Jag har känt mig mer död än levande nu det senaste dagarna, både mentalt och fysiskt slut. Jag har träningsvärk till tusen och dras med min vrickade fot. Jag vet inte om det är allt extra stallarbete och tuffare ridpass jag åttagit mig själv den senaste tiden som bidragit till det eftersom jag faktiskt rider mindre hästar nu än vad jag brukar ;)
 
Som grädde på moset delade jag ut reklam i fyra (!!) timmar idag för att jag av oförklarliga själv fick för mig att vända på hela adresslistan. Herregud säger jag, fram och tillbaka fram och tillbaka...
 
Nu efter en timmas stallarbete lägger jag mig invirad i täcket och sätter på filmen LOL för andra gången :)
 
helt svart
Postat av: Sanna & Josefine ♥

minifrågestund på bloggen! Fråga gärna något! :)

Kraam

2013-01-27 @ 00:06:13
URL: http://stallmuppisarna.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: