Om vår tisdag

Asslatjejerna / 09 Januari, 2013 - 19:40 /

Började gårdagens ridning med att rida Flemmah och jag tänkte rida runt hela fältet. Hon var dock lite trotsig och provade gärna andra saker än just det jag bad om. I slutet skärpte hon till sig när vi tog några längor i galopp. Jag tänkte inte så mycket på att ha henne i form då det saknades för mycket framåtbjudning.
 
Sedan hoppade jag upp på Dunört för första gången på eeevigheter. Hade tanke på att promenera första gången med henne men jag blev så sugen. Hon skötte sig iallafall exemplariskt. Det var ju kolsvart ute så hon var lite skeptiskt i början. På hemvägen kom glada Dunört fram och det gick inte skritta för fem öre ;)
 
Innan jag drog hem skrittade jag ut Embla en sväng barbacka.
 
Björnen


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: