Ponnysannings läsare rådissar

Asslatjejerna / 10 Januari, 2013 - 07:00 /

Vi är medvetna om att vårat designbyte kom med på ponnysanning och väldigt många gav en solklar diss till våran header. Jag förstår varför, den är tråkig och har dålig kvalité, men det var det enda vi kunde åstadkomma i det väder som var. Vi bytte hellre till denna än att ha kvar den tidigare i nästan ett år.

 

Vi lovar att så fort tillfälle ges så skall denna också så småningom bytas ut, och då till riktiga tävlingsbilder! Vi hoppas iallafall att vi fick fram budskapet med våra bilder här. Vi tränar för tävling men är inte igång ännu. Tack till er som hissade restrerande delar av designen, kom annars gärna med synpunkter :D

Postat av: amanda

Det enda som jag har synpunkter på är att ni har så många olika textstilar. När man har många olika kursiva textstilar så får bloggen en ganska rörigt uttryck, helst så ska man ha en kursiv och en vanlig textstil enligt min Graf lärare. Jag tycker dock att bilderna var väldigt mysiga :D

2013-01-10 @ 07:14:45
URL: http://amandahed.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: