Självkritisk

Asslatjejerna / 29 Januari, 2013 - 12:00 /

Jag är ganska kritisk mot mig själv och min ridning, men det tycker jag att man ska vara till en viss gräns, så att man hela tiden har mål att sträva mot.
 
Ingen rider perfekt utan har antingen stora eller små saker dom behöver träna på och det är något som alla borde förstå innan dom anmärker andras ridning. Jag är väl medveten om både mina styrkor och svagheter men dom sitter jag mest och bollar med i mitt egna huvud. Efter varje träning eller tävling så hittar jag något jag kunde gjort bättre men jag hittar också saker som jag gjorde bra. Sedan är man kanske mindre bra på att berätta de bra sakerna och tar hela tiden upp de dåliga, sådan är jag lite ;)
 
Men som sagt, var självkritisk, men på ett positivt sätt. Alla måste ju träna på någonting, annars kan man ju inte utvecklas!
 
En bild där jag är nöjd med min sits. Kanske något för långt fram med överlivet, men annars bra blick, hand och knäslut.
 
Mindre nöjd med sitsen. In med armbågarna och kom närmre hästen.
Postat av: Marika Saarenpää

Sv: Tack:) Det är bra =)

2013-01-29 @ 13:21:41
URL: http://katrimarika.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: