Kände lite på programmet

Asslatjejerna / 16 Juli, 2013 - 10:09 /

Igår red jag igenom Villgott inför morgondagens program. Allt kändes väl lite sådär. Han var lite spänd och ville mest göra annat, som han blir när han inte gått så mycket. Samtidigt var han ändå himla trevlig att rida och jag kan inte klaga så mycket på honom så länge jag rider rätt. Galoppen var dock väldigt svag, med förståelse att han tappat lite. Vi får ut och galoppera massor i skogen igen så kommer det nog snart tillbaka.
 
Jag har sjukt svårt för serpentinbågarna med honom. Jag vet inte riktigt varför men vi får väl se hur det lönar sig imorgon. Vissa delar ur programmet kändes så, men såklart blev jag hur nöjd som helst med en del. Jättefin i längningarna var han i både trav och galopp och jag lyckades förvånandsvärt nog sitta ordentligt ner. Kanske får jag ha klister i sadeln imorgon, önskade han inte var så skumpig 
 
Ursäkta för lulligt inlägg, känner mig lite virrig...
 
 
Hade jag tävlat honom efter detta ridpasset, innan alla vilodagar, hade jag nog ridit ett riktigt bra program. Men åh jag får ta det som ett ypperligt träningstillfälle!
Postat av: Linda

sv: Tack :)

Fin blogg :)

2013-07-16 @ 10:58:38
URL: http://agnesochlinda.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: