Sjuukt sugen

Asslatjejerna / 04 Juli, 2013 - 10:17 /

Klickade runt lite på en surfplatta igår och kände en sådan mååste jag ha. Dom vart så sjukt smidiga och skulle passa både för bloggning och för film på framför allt kvällarna. Kanske kan jag övertala mamma?  
 
Någon annan som har en sådan och vet att det är en bra investering i längden? 
 
 
Postat av: Jossan- Ljusdalsryttare

Jag har en Ipad, och jag hade turen att testa en sån innan då jag hade en "egen" via skolan. Den är riktigt smidig att ha med sej. :)

2013-07-04 @ 18:06:39
URL: http://ljusdalsryttarna.blogg.se
Postat av: Tindra

Jag har en sån, Jag tittar ofta på film på den för att min dator laggar men det funkar jätte bra, dock har den inte så bra kamera och inte jääätte bra ljud. Men jag har ett par hörlurar med väldigt bra ljud som jag brukar använda när jag tittar på film. men bra grafik i övrigt så omjag var du skulle jag köpa en :)

2013-07-04 @ 18:56:21
URL: http://tindrav.devote.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: