1 vecka att förbereda

Asslatjejerna / 08 Juni, 2013 - 08:00 /

Nu är det ju en vecka kvar tills tävlingen och jag planerar lite preliminärt om hur jag ska rida denna vecka. Sugna på ett veckoschema? 
 
Måndag - Konditionspass
Tisdag - Hoppning
Onsdag - Dressyrlektion
Torsdag - Uteritt
Fredag -  Uteritt/Promenad
Lördag - Tävling

Känns som ett bra schema för just denna vecka, alla bitar ser ut att ha kommit med. Klättring lägger jag på till någa utav passen och det brukar inträffa minst tre dagar i veckan. Blir ju såklart bara liten stund varje gång. Det stärker bakdelen otroligt och bygger muskler bra. 
 
Såklart är det inte säkert för min del om jag kommer upp till stallet dagligen. Jag får alltid räkna minus någon dag. Men denna vecka har jag faktiskt tänkt att sätta mitt arsle på cykeln och trampa upp :)
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: