Att vara sur gör mig till en stor bloggare

Asslatjejerna / 08 Juni, 2013 - 16:00 /

Jag är väldigt ofta ute och klickar in mig på andras bloggar. Både sådana jag följer dagligen, sådana jag faktiskt aldrig sett tidigare men även de bloggar jag känner igen från vårat bloglovinkonto. I och med det ser jag såklart kommentarer skrivna från andra bloggar och det slår mig en grej.
 
Hur de här bloggarna som tror att det är lite större eller i det faktum är stora, men i en större skala ganska små. Ja haka inte upp er på storleken nu som bara blev jobbig att förklara haha. Iallafall, då går det inte att vara trevlig mot de mindre. Det går inte svara trevligt på en kommentar för att tjejen heter Evelina och rider på ridskola med 20 läsare om dagen. På sin höjd kan dom få ett okej eller ett aha, och även dom svaren känns tråkiga att få. Faktiskt så skippar jag hellre att få det svaret istället för sura miner i kommentarsfältet.
 
Jag förstår också att det inte är illa tvunget att skriva smilysar i varenda mening innan punkt, det anses ju som omoget. Men är det ändå 30 häliga plusgrader ute, din favoritmat väntas till middag och du har vunnit SM så är det väl inte såå tufft att trycka de två tangenterna som bildar en ":)"
 
Jag själv älskar att skriva med andra bloggar oavsett om de är pyttesmå eller jättestora. Jag är med i veckans blogg för att vara snäll och slänger in frågor på okända personers frågestunder. Just därför att jag vill visa att jag faktiskt tycker att det är trevligt att prata och att jag inte är en dryg bloggare som ska vara störst och bäst. 
 
Men jag kanske borde skära ner lite på mina d-gubbar så att statistiken kan växa lite? 
 
Postat av: Caroline - Foto | Gran canaria | Mamma

Tack :)

2013-06-08 @ 16:03:34
URL: http://carrosungar.blogg.se
Postat av: Jossan

Jaa det var det verkligen :)

2013-06-08 @ 16:58:06
URL: http://josefinemmamaria.blogg.se
Postat av: Sandra AW

Hoppas verkligen inte att du upplevt mig som dryg!
Det har inte varit min mening isf.
Kram Sandra

2013-06-08 @ 18:03:35
URL: http://motosidressyr.webrider.se
Postat av: Jossan- Ljusdalsryttare

Tycker verkligen att eran blogg är en av dom bästa jag läser, just för att det oftast (alltid) är så trevlig stämning här. Att ni tar er tid att kommentera på våran blogg och så ibland är uppskattat, ska försöka ta mej tid att kommentera här lite oftare oxå :)

2013-06-08 @ 19:55:24
URL: http://ljusdalsryttarna.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: