Bomba oss med inlägg

Asslatjejerna / 15 Juni, 2013 - 12:00 /

I Juli månad kommer jag, Felicia och Kajsa spendera ungefär 10 dagar som husvakter när en familj reser bort. Jag tänkte faktiskt under alla de dagar totalstrunta i bloggen haha, tänker inte ha med någon dator eller sitta och mobilblogga, utan faktiskt pausa helt härifrån.
 
Men det betyder ju inte att bloggen behöver vara helt utan uppdatering. Jag tänkte att antingen fixar vi tidsinställda inlägg för hela veckan, eller så tar vi en bloggpaus under de dagar. Det första alternativet känns ju smidigast, för då behöver inget för er bli annorlunda, mer än att det saknas lite liveuppdatering. Plus att nu när vi kommit igång på nytt och statistiken bara går uppåt för var dag så är det ju inte sååå kul att lägga ner bloggen för en vecka. 
 
Så nu till saken. Om vi ska fixa tildsinställda, BOMBA med massor av tips på inlägg, snälla! :)
 
Postat av: Emilia

Svar: okej så kul! :) just nu svarar jag bara på kommentarer. Vad ska du göra ikväll då?

2013-06-15 @ 12:22:01
URL: http://emiliaas.webblogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: